Συχνές ερωτήσεις 2017-11-16T05:06:18+00:00

iPhotobooth

Τι είναι το Green Screen? 2017-11-16T05:07:25+00:00

Συμπληρωματικά μπορούμε να προσθέσουμε Green Screen όπου θα μπορούμε να τοποθετήσουμε στο πράσινο φόντο όλων των φωτογραφιών κάποιο λογότυπο η κάποιο μήνυμα η το όνομα του event ή του ζευγαριού αν πρόκειται για γάμο.

Photobooth Props 2017-11-16T05:07:40+00:00

Η ενοικίαση Photobooth περιλαμβάνει μια σειρά ποιοτικών props χωρίς επιπλέον χρέωση,  ώστε να κάνουν την εκδήλωση ακόμη πιο διασκεδαστική! και να κάνει τους καλεσμένους σας να γελούν και να διασκεδάσουν όλη την ώρα της εκδήλωσης.

Πόσος χώρος χρειάζεται για να τοποθετηθεί το Photobooth; 2017-11-16T05:07:52+00:00

Διαστάσεις 110 μήκος x 180 ύψος και θα χρειαστούμε περίπου 2 μέτρα από το τοίχο που θα το τοποθετήσουμε ή 2×3 μέτρα όταν έχουμε το Green Screen.

Τι φωτισμός χρειάζεται; 2017-11-16T05:08:05+00:00

Ανάλογα το φωτισμό, ίσως χρειαστεί να προσθέσουμε μια ομπρέλα ή ένα χαμηλού φωτισμού προβολέα LED το όποιο δεν χρειάζεται κάποιο επιπλέον χώρος.Καλό θα ήταν να υπάρχει κοντά ρεύμα, για να μην χρησιμοποιήσουμε πολλά μέτρα καλώδιο και μπερδεύονται οι καλεσμένοι.

Μπορούμε να κρατήσουμε αντίγραφο από τις φωτογραφίες του Photobooth? 2017-11-16T05:08:18+00:00

Όλες οι φωτογραφίες αποθηκεύονται. Μέσα σε επτά ημέρες από την εκδήλωσή σας αποστέλλουμε όλες τις φωτογραφίες απο την εκδήλωση μέσω digital copy στον άμεσα ενδιαφερόμενο με αποστολή  μέσω υπηρεσίας cloud. (όπως dropbox, google drive, etc)

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να τυπωθεί η κάθε φωτογραφία; 2017-11-16T05:08:22+00:00

To iPhotobooth έχει σχεδιαστεί για να συλλάβει μεγάλες στιγμές στο μικρότερο χρονικό διάστημα, Σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα έχετε τη φωτογραφία στα χέρια σας.

Ποιός χειρίζεται το photobooth? 2017-11-16T05:08:34+00:00

Το Photobooth είναι αυτόνομο, δηλαδή οι καλεσμένοι σας που δεν έχουν εμπειρία με τις νέες τεχνολογίες να μπορούν να το χειριστούν.Το iPhotobooth, σας παρέχει μια υπηρεσία και όχι μόνο ένα προϊόν… Με όλα τα προϊόντα μας, σας παρέχουμε μια μεγάλη υπηρεσία ποιότητας. Θα περιλαμβάνει έναν υπάλληλο που μένει δίπλα στο Photobooth και βοηθά όλους τους καλεσμένους σας με την τεχνολογία ώστε να τους καθοδηγήσει. Μαζί με την ενοικίαση Photobooth δεν έρχεται απλά κάποιος συνοδός ή τεχνικός αλλά θα σας στείλουμε έναν επαγγελματία φωτογράφο που θα συλλάβει κάθε εικόνα με μεγάλη ικανότητα και εμπειρία, ώστε να εξασφαλίζεται ότι κάθε φωτογραφία φαίνεται φοβερή και μοναδική! Απολαύστε με  τους καλεσμένους σας μια εμπειρία πολυτελείας, αντί απλώς μια μέση τυπική φωτογραφία.

Πόσος χώρος χρειάζεται για τη τοποθέτηση του photobooth; 2017-11-16T05:08:45+00:00

Η ενοικίαση Photobooth μπορεί να λειτουργήσει σε εκπληκτικά μικρούς χώρους, που τους καθιστά ιδανική επιλογή για το γάμο σας, την εταιρική εκδήλωση ή το πάρτι στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα όπου θα δώσουν έναν αέρα, φαντασίας και διασκέδασης στην εκδήλωσή σας.Το photobooth μπορεί να εγκατασταθεί στο 1 μέτρο από έναν τοίχο ή φόντο.

Πόσο μεγάλες είναι οι εκτυπώσεις του Photobooth; 2017-11-16T05:08:54+00:00

Classic: 6 «x 4» Ρετρό: 6 «x 2» επωνυμία: 6 «x 4» selfie: 6 «x 4» (10cm x 15cm)

Πόσοι άνθρωποι μπορούν να χωρέσουν σε μια φωτογραφία απο το Photobooth; 2017-11-16T05:09:08+00:00

Το iphotobooth μπορεί να χωρέσει από 1-15  άτομα σε ένα καρέ.

Μπορεί το iPhotoBooth να μεταφερθεί σε κάποιο όροφο με σκάλες; 2017-11-16T05:09:10+00:00

Ναι

Πόσο διαρκεί να τοποθετηθεί το Photobooth? 2017-11-16T05:09:27+00:00

1 ώρα για το απλό πακέτο 1,30 για το πακέτο + το Green Screen

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το PhotoBooth σε εξωτερικούς χώρους; 2017-11-16T05:09:38+00:00

Ναί. Θα πρέπει να μας παρέχετε μια σταθερή επίπεδη επιφάνεια.

Μπορεί η ενοικίαση Photobooth να ξεπεράσει τις 6 ώρες; 2017-11-16T05:09:40+00:00

Ναί. Με επιπλέον μειωμένο κόστος.

Ταξιδεύετε εκτός Αθηνών; 2017-11-16T05:09:43+00:00

Ναί. Υπάρχει μια πρόσθετη επιβάρυνση των να καλύψει το κόστος των καυσίμων προς και από τον τόπο της εκδήλωσης σας.

Εvent
Φεστιβάλ
Σεμινάριο
Ενημέρωση
Συναυλία
Παρουσίαση
Επαγγελματικό meeting
Εγκαίνια νέου χώρου
Φιλανθρωπική εκδήλωση
Party
Γάμος
Βάπτιση
Εταιρική εκδήλωση